Friday, January 7, 2011

1ST GIVEAWAY LIL SWEET BOX

Happy New Year!! Hehehe..

Lama tak join contest or GA... merajuk kejap.. ahahhaha...

Tapi rasa terpanggil pulak nak join ni GA yg satu ni... mungkin sbb GA dia tak banyak songeh kot... Lgpun, due dia dah dekat... hehehhe.. So secara rasmi GA ni jd pembuka tirai utk thn ni! Wasehhhh...


(27/12/2010 - 10/01/2011)
Klik kat banner klu nk join yer..

Comel2 gak stuff yg ada kat blog ni... kepada peminat handcraft , bleh la panjang2kan leher kat sini...

Ok.. gud luck to me..

1 comment: