Monday, November 22, 2010

GELOJOH CANDID CONTEST

syarat-syarat  penyertaan:
 1.Satu entry khas buat "GCC" dan sertakan link entry anda 
 [sebarang penyertaan tanpa link tidak akan dilayan] - Dah

2.Peserta haruslah meng"upload" sekeping gambar dan berikan sedikit penjelasan kenapa anda rasa gambar tu kelihatan "Gelojoh".Gelojoh tak semestinya pasal makan kan??haaa..jadi pandai2 la korang!
 
 
Meet my son Rayyan Adrian.
Ingat nak upload gambar Rayyan tgh sebok ambik mainan2 kat
Carefour but gambar blur la pulak.. hmm.. Anyway, gambar ni diambik masa buffday 2thn Rayyan bulan lps. Biasanya, Rayyan tak makan ayam. Tp ntah mood apa datang hari tu... mood buffday kot.. belasah seketul ayam!! Tgk muka dia.. tu gelojoh ke rakus??? Muahahahah..  

3.Gambar yang dipertandingkan perlulah gambar anda sendiri,terpulangla nak letak muka siapa pun! yang penting ada izin dari tuan punya badan okey! - Ni gambar anak I. Dah minta izin kat dia. :D

3.Letakkan banner contest di blog anda. - Dah

4.Jadi followers cik fatin'z [ini tak paksa..sunat saja] - Follow gak

5.Tarikh tutup peryertaan adalah pada 22 November 2010 sebelum 12 tgh mlm! - Nasib baik sempat! Phew...

Good Luck to me..

1 comment: